Biljartvereniging “De Afstoot”
Sinds 10-11-2025 is onze biljartvereniging “De Afstoot” een feit. Wat begon als een gezellig gesprek met een grap en een grol aan de bar in het nieuwe Kulturhus “De Glaan”, groeide al snel uit tot een mooi initiatief. De vraag “wat doen we eigenlijk met het biljart dat nauwelijks gebruikt wordt?” vormde de basis voor… Lees verder »Biljartvereniging “De Afstoot”

